Huiswerkbegeleiding
Elke dinsdag geven we huiswerkbegeleiding. We doen dit voor het basis onderwijs en het voortgezet onderwijs. We hebben verschillende docenten die mee werken. We maken persoonlijk een plan op basis wat jij nodig hebt: Er zijn ervaren mensen die je hierbij helpen. We vragen een symbolische bijdrage van 1 euro. Van deze euro worden kosten betaald van de studie materialen die we aanschaffen.

Meidenclub: Girls Only
We gaan met de meiden aan de slag met vier thema’s: Zelfbeeld, sociale omgeving, talenten en maatschappij en lichaam en seksualiteit. We gebruiken hier voor de methode SuperWoman en we gaan hier op creatieve manier mee aan de slag. We nodigen gastdocenten uit om op en ander manier met het onderwerp bezig te zijn. We vinden het belangrijk dat je op een positieve manier naar jezelf kijkt, je talenten weet te ontdekken en deze ook in te zetten in je wijk en om je heen.

Ouderavonden
We organiseren ook avonden waar ook de ouders welkom zijn. Het is goed om samen als ouders na te denken en dit delen met elkaar. Opvoeden is geen makkelijke taak, we hebben elkaar nodig hierin.

Wijkactiviteiten voor jong en oud.
Regelmatig worden er activiteiten, zoals de Kaapse spelen georganiseerd in de wijk. Een plek voor kinderen, jongeren en volwassen om elkaar te ontmoeten. Samen spelen is fun, gezellig en je leert elkaar op een andere manier kennen.